.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیا اُمیکرون به کشندگی دلتا است؟
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل درباره شدت کشندگی کرونای اُمیکرون در مقایسه با دلتا توضیخاتی داد.

به گزارش شمال نیوز، جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه خوشبختانه مطالعاتی که تاکنون  انجام شده شدت اُمیکرون بیشتر از دلتا نبوده است، گفت:اما این موضوع بدان معنا نیست که این سویه اصلا کشندگی نداشته باشد.

او گفت: اطلاعات جهانی درباره این سوش هنوز کامل نیست ولی درگیری‌هایی که در انگلیس ایجاد کرده نشان دهنده آن است که موجب بستری شدن و  حتی مرگ می‌شود.
دز سوم برای مقابله با امیکرون چه زمانی باید تزریق شود؟

جوانیان گفت:افراد دز سوم واکسن را ۳ ماه پس از دریافت دز دوم تزریق کنند که البته  قرار شد برای بالای ۱۸ سال این اتفاق بیفتد.

او گفت:افرادی که ۳ ماه از دز سوم آن‌ها نگذشته فعلا به اندازه کافی ایمنی دارند، ولی با  این وجود افرادی که دز سوم را دریافت کرده و کسانی هم که هنوز نوبت دز سوم آن‌ها فرا نرسیده است باید شیوه نامه‌های بهداستی را رعایت کنند.

جوانیان درباره مقاومت واکسن‌های تولید و تزریق شده در داخل در برابر اُمیکرون، گفت:هنوز مطالعات قوی در این زمینه انجام نشده که بتوان با صراحت گفت ولی ثابت شده واکسن سینوفارم و برکت که اگر سه دوز استفاده شوند می‌تواند ۴۰ تا ۵۰ درصد اثر بخشی داشته باشند.

معاون بهداشتی دانگاه علوم پزشکی بابل درباره اجرای کند محدودیت‌ها در برابر این سویه، گفت:تصمیمات را ستاد ملی کرونا می‌گیرد و سپس  به ستاد کرونای استان ابلاغ می شود و چون چند روزی از آمدن سویه اُمیکرون می‌گذرد حتما تصمیمات جدیدی گرفته خواهد شد.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.